کـــــافه هفتـــــــاد

طراحی سایت

قالب وبلاگ

سکوت

طراحی سایت


سکوت
 
عشق یعنی .... یکی بود ... یکی نابود .....
نوشته شده در تاريخ 26 / 10 / 1393برچسب:, توسط علی

نگاه من هیچیو یادت نمیاره
دوسم داری اما غرورت نمیذاره
نمیدونی منم همون حسو دارم
بدم بشی محاله تنهات بذارم
تورو دوست دارم مثه گذشته ها
چقد عوض شدی یدفعه بی هوا
چقد عوض شدی غریبه ای باهام
همه رو خسته کرد صدای گریه هام
دنیا بدون عشق واسه دل عاشقم زندونه
حالمو اونی که تنها شده خیلی خوب میدونه
چشمات کجا زول زده که غم چشمامو نمیخونه
روزام داره میگذره فرصت عاشقی نمیمونه

 



نظرات شما عزیزان:

pari
ساعت9:10---10 بهمن 1393
شکسته ام ولی اشک نمیریزم
پنهام شده ام پشت لبخندی که یک دنیا ((درد)) دارد...


pari
ساعت9:09---10 بهمن 1393
دقایقی در زندگی هستند
که دلت برای کسی آنقدر تنگ میشود که
میخواهی او را از
رویاهایت بیرون بکشی
و در دنیای واقعی
بغلش کنی....


خاطره
ساعت14:55---8 بهمن 1393
شجاعت همیشه فریاد زدن نیست ،
گاهی صدای آرامی است
که در انتهای روز می گوید :
فردا دوباره تلاش خواهم کرد ...


خاطره
ساعت14:48---8 بهمن 1393
گاهی گمان نمی کنی ولی خوب می شود
گاهی نمی شود که نمی شود که نمی شود

گاهی بساط عیش خودش جور می شود
گاهی دگر، تهیه بدستور می شود

گه جور می شود خود آن بی مقدمه
گه با دو صد مقدمه ناجور می شود

گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است
گاهی نگفته قرعه به نام تو می شود

گاهی گدای گدایی و بخت باتویار نیست
گاهی تمام شهر گدای تو می شود…

گاهی برای خنده دلم تنگ می شود
گاهی دلم تراشه ای از سنگ می شود

گاهی تمام آبی این آسمان ما
یکباره تیره گشته و بی رنگ می شود

گاهی نفس به تیزی شمشیرمی شود
ازهرچه زندگیست دلت سیرمی شود

گویی به خواب بود جوانی‌ مان گذشت
گاهی چه زود فرصتمان دیر می شود

کاری ندارم کجایی چه می کنی
بی عشق سرمکن که دلت پیرمی شود



سحرم
ساعت22:11---7 بهمن 1393
من تکرارنمیشوم
امایکروزمیرسد
یک ملافه سفید پایان میدهد به من
به شیطنت هایم
به بازیگوشی هایم
به خنده های بلندم
روزی که همه با دیدن عکسم بغض کنند وبگویند
دیوانه….
دلمان برایت تنگ شده
وتمام
من دیگرنیستم


سحرم
ساعت13:36---6 بهمن 1393
این روزهـا...

ته فنجـــانهــ ـــا ...

دنبال کمی صداقت میگردم

کیکهای نیم خورده را زیرو رو میکنم

شاید کمی مهــ ـربانی درش مانده باشد!

این روزها

شمعها هم...

نـــ ـــــور ندارند!

و مــ ــــــن تنهــ ــا...

روی آخرین صندلیه کافه...

میان دود سیگارم غرق میشوم...

غرق آرامشـــ ـــــــی که نیــست!!


خاطره
ساعت13:40---27 دی 1393
دلم را که مرور میکنم تمام ان از ان توست
فقط نقطه ای از ان خودم
روی ان نقطه هم میخ میکوبم و
قاب عکس تو را می آویزم ..


مهدیس
ساعت15:35---26 دی 1393
چـه حس خوبیـه وقتی ؛

بهتـــ میـگه :

میـدونی چقـدر کنارتـــ آروممـــ ...!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


باران ... قایق .... حکایت من ... آهای دنیا .... عشق اول ... کجایی ببینی تنهایی من مردم از تنهایی چه سخته دلتنگ صدایی باشی هنوز دلتنگم .... حالم خوبه دلتنگی های من سکوت تلخ نیمکت خاطره ها قلبم میسوزد چقدر سخته !!!!! بعضی وقتا .... ...... تنهایی من ... غم تنهایی برگرد بیا.. شوخیه بزرگ میلرزد تنم .. کاش... دسته گلی از گلهای نرگس چیده ام چه عیدی ؟؟؟؟ خیلی سخته ... کجایی ؟؟( مرتضی پاشایی ) کادوی تولد ..... خسته ام ..... من ..... روز عشق ..... دلتنگم نمیدانی بعضی ... ........ امروز تولدمه ......... روزی که دلم تورا بخواهد چه کنم . چقدر عوض شدی ... دلتنگی ات .... دلم میلرزد...... عشق رویایی زمستان .... شب یلدای من .... دلم گرفته ... دلشکسته ... برگی خشکیده ام ... جدایی .....

<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 532
بازدید کل : 31760
تعداد مطالب : 292
تعداد نظرات : 944
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک